loading...
rozdl
rozdl بازدید : 47 چهارشنبه 23 آذر 1390 نظرات (0)

[تصویر: 1316473028.jpg]

* حس دلتنگي *

من از اين حس ِ دلتنگي ...
كنارت سخت دلگيرم ...
مي دونم بي تو و چشمات !!!
ي روزي اين گوشه مي ميرم ....

سكوتي روي لب هامه ...
ي روزي بغضه من مي شه ...
مي بيني مثل ِ اين بارون !!!
مي شينه رو دل ِ شيشه !!!

صدام كن تا ك بسپارم ...
خودم رو توي آغوشت ...
قدم با قلبه من بردار ...
بزارم سر روي دوشت ....

بگير دل خستگي هامو ....
از احساسي ك ميدوني ...
ي بار آرامش ِ من باش ...
ب جاي چتر ِ باروني !!!

كجا قاب ِ نگاهت رفت !!!!
ك با عشق ِ تو مي خوابم ....
ك حتي توي اين رؤيا !!!
واست بي تاب ِ بي تابم !!!!

مي گم شايد نمي فهمي ...
چقد دل تنگه تو مي شم ...
با تو خوشبختي بي مرزه !!!
بايد برگردي تو پيشم ....div>


[تصویر: 1310756958.jpg]

* دختران *

گلدونه هاي اطلسي
حسه غريبه بي كسي
تو چادره سياه شب
پر مي شن از دلواپسي ...


دلـــــم ؛ گرفته از ... خودم !!!
خـــــودم ، اسيره غم ... شـــــدم !!!
شـــــدم غريبه قصه ي خـــــودم ......


[تصویر: 1305163497.jpg]




بي خودي پرسه زديم / صبحمان شب بشود / بي خودي حرص زديم / سهممان كم نشود / ما خدا را با خود / سر دعوا برديم / و قسمها خورديم / ما ب هم بد كرديم / ما ب هم بد گفتيم / ما حقيقت ها را / زير پا له كرديم / و چقدر حظ برديم / ك زرنگي كرديم / روي هر حادثه اي / حرفي از پول زديم / از شما مي پرسم / ما ك را گول زديم ؟!span>

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 826
  • باردید دیروز : 300
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 826
  • بازدید ماه : 2,990
  • بازدید سال : 9,082
  • بازدید کلی : 435,145