loading...
rozdl
rozdl بازدید : 47 چهارشنبه 23 آذر 1390 نظرات (0)
 

باز هم شب تاسوعا و این بار سال هشتم

عجب

می گن صاحب امشب باب الحوائج است اما شما به من بگید وقتی حاجت یک نفر در یک قرار هشت سال طول می کشه، خودش مقصره یا کسی که عنوان باب الحوائج رو بهش دادن کم لطف شده؟؟؟؟؟

داده و نداده هیچی به جز ابولفضل نداریم که نداریم که نداریم.........

اما رها می شه

هر چی توی دلمه در شب های تاسوعای هر سال

هر بار دیگه حس می کنم قصه از یک سر دیگه نوشته می شه......

اما بازم می رسم به سر خط روزی که نمی دونم برم یا نرم سر قرار وقتی هر سال اون نمی یاد و من با یک دنیا بی قراری برمی گردم

شماها چی؟؟؟تجربه ای از باب الحوائج کربلا دارید؟به شما ها حاجت داده یا...

پ.ن: توی این قرار با یکی سهیم بودم اون گرفت و رفت و منویادش رفت

شاید باید گرفت و رفت و فراموش کرد....نمی دونم

اما من امشب سر قرار برم یا نرم؟؟؟نمی دونم؟؟؟؟؟؟

شاید دیگه نرم...

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 25
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 84
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 384
  • بازدید ماه : 1,717
  • بازدید سال : 7,809
  • بازدید کلی : 433,872